Kinder suprise протистояння

L-aeuf-Kinder-Surprise-Maxi_visuel_diapo

Сьогодні через моральну слабкість бабусі, яка “повелася” і купила чергове шоколадне яйце, відбулася чергова серія протистояння проти “яйцевої окупації головного мозку”.

Кілька років тому я дивувався професійному цинізму маркетологів, які запустили на ТБ рекламний слоган “Мама мене любить, тому купить мені Кіндер Мілк”. Про себе я думав: “Яким же безсердечним треба бути, аби вбивати в дитячу голову формулу: Мама Кіндер не купила – значить, вона мене не любить”.  Звісно “втюхати” 4 грами молочного шоколаду та іграшку за ціною 4 буханок хліба / 2 літрів молока / 4 кг картоплі – це мистецтво. Знімаю перед професіоналами каску.

Але при чому тут ми?

Вже близько 6 місяців ми самі в такому становищі. Малюк “просік тему” з іграшками і тепер всіх кого можна “крутить” на шоколадні яйця. Після кількох спроб він зрозумів, що мама і тато на це не “ведуться”, тому малий психолог знайшов собі “вакантні” та “податливі” вуха у вигляді бабусі та дідуся.

Спочатку я спробував йому пояснити, що це дорого, що за ці гроші можна купити хліба та молока; що у бабусі небагато грошей і якщо ти будеш її просити, вона не матиме що їсти тощо. Але науковці не обманюють – малюки мислять реальними категоріями, а не гіпотетичними припущеннями.

Благо, малий нащадок сам підказав мені вихід: “Татусь, а що ж мені робити – я хочу боксерські рукавиці, але в мене їх немає. Рукавиці мені не купують. Нехай хоч Кіндер куплять”.

Як кажуть політики – “враховуючи думку громадськості” – в мене знайшлася контрпропозиція: “Синок, ось порахуй: 5 Кіндерів – це боксерські рукавиці! Ти з’їси Кіндери, іграшки загубляться і нічого не залишиться. А якщо ти відкладеш грошики, то в тебе будуть власні боксерські рукавиці!”

Відносно реальний результат його задовольнив і, “не відходячи від каси”, ми закатали півлітрову банку, в кришці прорізали щілину і назвали її “На боксерські рукавиці”. Аби показати приклад та серйозність намірів, мені довелося власним прикладом його простимулювати  – перші 2 гривні впало в банку-скарбничку.

А що Ви думаєте про чудо італійського харчопрому?

Декілька фактів про шоколадних “вбивців домашніх фінансів” / легендарні іграшки :

– Кіндер-сюрприз вигадали в 1974 році;

– першу партію продали менше, ніж за годину;

– вага яйця складає близько 30-35 грам (залежно від “начинки” – іграшки);

– в США Кіндер-сюрприз заборонено для продажу (закон забороняє неістівне розміщувати в їстівному) спеціально для цього придумали Kinder-Joy;

– в 2007 році на eBay колекцію 90000 іграшок з кіндера продали за 30 тис євро.

 

Be the first to comment

Напишіть відгук